top of page

Cascada cu piscine de calcar




Un alt obiectiv pe care l-am zarit intamplator din masina in timp ce ne indreptam spre Baile romande de la Geoagiu Bai, a fost Cascada Clocota.

Dupa ce am plecat de la pestera haiducilor, chiar ne doaram sa ne oprim si acolo pentru ca fiind aproape, de ce nu. Eu nu am vazut multe cascade la viata mea, iar cele pe care le-am vazut nu m-au dat pe spate si nu mi-a venit sa cred dar aceasta chiar m-a impresionat.

De la drumul principal din Geoagiu se vede un indicator pe o strada care coboara si jos este un mic spatiu de parcare, insa as recomanda sa mergeti pe jos pentru ca panta este destul de ingusta pentru doua masini si parcarea se aglomereaza imediat si nu este tocmai usor de intors. De la aceasta mini parcare mai este un traseu de aprox 5 minute pana la cascada, prin natura, foarte dragut.

Am facut un pic de research pentru a va da mai multe detalii si aparent apa care curge din cascada este termala si nu ingheata niciodata, lucru de care noi nu ne-am dat seama dar acum privind inapoi imi amintesc ca era destul de calda. Ce mi-a placut foarte mult la cascada este cum radacinile copacilor care cresc deaupra ei pe deal, impreuna cu solul si cu apa s-au transformat intr-un fel de stalactite pe care se prelinge apa non stop si in spatele carora pare ca s-a format un fel de pestera. Si de asemenea zona de la baza ei are niste formatiuni calcaroase in trepte care, am zis eu, ca in multi multi ani vor ajunge ca piscinele de la Pamukkale din Turcia, ceea ce ar fi superb.


Enjoy!

Recent Posts

See All

©2019 by Maria Bulancea. Proudly created with Wix.com

bottom of page